Ingredients:
- 250ml de llet
- 250grms de avellanes sense pell
- 150grms de sucre (la recepta original porta 200grms de sucre tot i que ho trobo un pèl excessiu)
- 75grms de xocolata amarga (podeu utilitzar cacau en pols també)
- 30grms de mantega
Elaboració:
Triturem les avellanes fins deixar-les reduïdes a pols (vigileu que si les tritureu massa deixen anar oli i queda una pasta).
Tallem la xocolata a bocins petits mentre desfem la mantega al bany maria.
Afegim la xocolata, el sucre, la llet i l’avellana al bany maria i deixem que la xocolata i el sucre es fonguin.
Un cop el sucre s’hagi desfet, triturem la pasta i la colem.
Guardem la crema encara calenta en pots de vidre esterilitzats que mantindrem de cap per avall 24h a fi de que facin el buit.
En el colador, ens quedarà una pasta feta bàsicament de trocets d’avellana i xocolata. Si afegim farina fins aconseguir una massa que puguem treballar, podem fer galetes que enfornarem a 180ºC durant uns 10- 12 minuts.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada