Fer la massa és fàcil i solament necessitem en proporció 2/1 xocolata negra i glucosa*
El primer que fem es desfer la xocolata al microones o al bany Maria fins que es desfaci i estigui a uns 45ºC (vigileu que no pugi més d’aquesta temperatura, es pot cremar). Afegim poc a poc la glucosa i anem homogeneïtzant la pasta. Ho filmem bé i ho deixem refredar unes 6 hores a temperatura ambient. Un cop sigui freda, tallem el tros que volem treballar i ho escalfem al microones de 5 segons en 5 segons procurant que no ens deixi anar greix.
A partir d’aquí teniu via lliure i absoluta per crear, modelar, inventar, … jo us deixo amb un petit vídeo de com he fet les roses de xocolata:
Roses de xocolata plàstica (chocolate plastique roses) from apuntsdecuina on Vimeo.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada