dilluns, 20 de desembre del 2010

Galetes de xocolata

Ingredients:
-250gr de farina
-150gr de mantega pomada
-25ml de llet
-½ ou batut
-90gr de sucre glass
-Una cullerada de cacau en pols
-Un pols de sal
-Una culleradeta d’essència de vainilla

Treballem amb unes varetes manuals la mantega i el sucre fins obtenir una pasta homogènia. Afegim l’ou, la llet i la essència. Tamisem el cacau en pols i la farina i l’incorporem a l’anterior mescla. Treballem la massa en el marbre enfarinat. Deixem reposar la massa tapada amb paper film un parell d’hores a la nevera (en aquest punt també la podem congelar per fer galetes en un altre moment).

Estirem la massa amb un corró i amb uns talla-pastes tallem les formes que ens vinguin de gust i fornegem les galetes a 170ºC uns 10 minuts.

Podem espolvorejar sucre glass (o cacau en pols, o…) a la sortida de les galetes.

Aprofito la avinentesa per comentar que demà comença la final del World Chocolate Masters (el concurs més important de xocolata) on i participa el català Sergi Vela (professor de l’EHTB). Des d’aquí et desitjo tota la sort del món!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada